2012. október 26., péntek

A frissről!

Sziasztok.

Elhiszem, hogy utáltok amiért ismételten kések a frissel, amiért nagyon utálom is magam. De eddig tényleg nem volt rá alkalmam, hogy tudjam hozni. :(

Elsődlegesen is azért, mert befejeztem egy történetemet. Ahol két részre bontottam az utolsó részt. És, hát mint tudjátok általában a befejező részt kissé nehezebb megírni, mint mondjuk az előtte lévő részeket. :/ Így nekem is nehéz volt megírni. :(

Másodlagosan, azért nem tudtam részt hozni, mert az egyik blogon nem rég volt egy kis incidensem egy névtelen véleményezővel... aki hát eléggé felbosszantott... ráadásul annyira, hogy azt a blogom be is zártam. És azóta eléggé elgondolkoztatott az a tudat, hogy vajon érdemes -e tovább folytatnom az írást... vagy esetleg utána képes lennék -e még arra, hogy írjak s netán közzé tegyem?!
Igaz, tudom.... hogy nem kellene, hogy pont egy névtelen felhasználó befolyásoljon abban, hogy bezárjak egy  blogot, s hagyjam abba az írást... de, azért ha ezt a véleményt úgy kapja, hogy semmi építőkritika vagy valami ilyesmi... akkor az azért eléggé fájó tud lenni... legalábbis nekem ez fájt.
Azonban amikor azon blogom olvasói, és véleményezői, akik mindig írtak nekem és biztattak a folytatásra, kiálltak mellettem akár a blogomon akár email -ben küldött leveleikben... úgy döntöttem, hogy még is csak folytatom az írást, mindaddig ameddig úgy érzem, hogy képes vagyok rá folytatni. :)

Harmadlagosan, azért nincs még friss, mert szegény gépem haldoklik. :'( S miatta a net is rossz, ugyan is ami eddig bejött rajta, vagy hosszú perceket kell arra várni, hogy bejöjjön... vagy egyáltalán nem jön be. És oly annyira haldoklik, hogy már a szerelőhöz sem lenne érdemes elvinni. És így egy újat kell vennünk, amit szerencsére már ki is néztünk. De ugyebár az nem megy egy olyan könnyen, hogy hipp - hopp akkor meg is vegyük... de rajta vagyunk már az ügyön a megvételén.

Na és amit én ebből kiszerettem volna hozni, az az, hogy minden bizonnyal a friss fejezetet csak akkor tudom, hozni.. hogyha sikerült lecserélnünk a gépet. Mert hiába megírom még ma, akkor sem tudom felrakni, mert nem igazán akar működni a netem.
Higgyétek el, rettentően sajnálom. És haragszom is, magamra is és a gépre is, amiért nem tudok nektek friss fejezettel szolgálni. :(

Megértem, ha elpártoltok a blogtól és vele együtt tőlem is egyaránt. De rettentően sajnálni fogom, ha így lesz... és az okát is.

Nem gondoltam, hogy ez lesz... ahogyan azt sem, hogy egy bizonyos ideig nem fogok tudni nektek friss fejezettel szolgálni. :'(

Nem tudom, hogy mikor lesz újra friss, talán egy avagy két hét múlva... talán egy hónap múlva?! Őszintén  nem tudom erre a választ.

Higgyétek el, elszomorít ez az egész, de nem tudok mit tenni. Más megoldást sem tudok. Ugyan is a nővéremékhez csak nem mehetek át azért, hogy friss fejezetet rakjak fel. Hiszen ha átmegyek hozzájuk, akkor nyilvánvaló, hogy a nővéremmel és a kisfiával szeretnék foglalkozni. A barátaimhoz szintén nem mehetek csak úgy át, még ha meg is engednék nekem, hogy írhassak a gépükön.
S bár van helyi könyvtár itt ahol élek, ahol vannak gépek is és net is... az azért nem jó mert hát az a max... egy óra amit általában lehet a gépnél lenni, egy embernek... az kevés idő, ahhoz, hogy egy értelmes olvasható fejezetet, lehessen megírni.:/
Amint tudok, jelentkezem.

Love_Day

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én szeretem olvasni a történeteidet. Amikor olvasom, feldobod a napjaimat.
    Én kivárom azt az időt, amíg sikerül rendezni a géped sorsát, és egy kicsit feltöltődsz. Attól, hogy nem hozod a friss fejit, nem pártolok el tőled.
    Most egy kicsit el vagyok havazva, de mindig szakítok rá időt, hogy feljöjjek és megnézzem jött-e friss feji. Nemcsak ezen hanem a novellás blogodon. Kivárom az időt, amíg visszatérsz.
    Remélem A rosszfiút majd folytatni fogod egyszer, és olvashatjuk azt is.
    Várom a jelentkezésedet a fejleményekről.
    Nóci

    VálaszTörlés