2012. november 1., csütörtök

15. fejezet

„Sírni a szemünkkel sírunk, más lehetőség nem adatott nekünk, de azon az estén úgy éreztem, mintha minden pórusomból, testem minden hasadékából és zugából patakoznának a könnyek... A könny a fájdalom néma nyelve.”


( Danielle sz. )

   Őszintén megvallva, ha valaki egy hónappal ezelőtt azt mondta volna nekem, hogy: “Figyelj csak, a mostani nyár lesz  a legemlékezetesebb nyarad!” – akkor tuti, hogy képen röhögtem volna. Legfeljebb a legunalmasabb nyara – gondoltam volna akkor.

   Azonban ahogyan ma is, úgy az elmúlt napokban – hetekben is rendkívüli jókedvűen ébredtem.

   Egyáltalán nem éreztem késztetést arra, hogy haza szeretnék menni, annak ellenére, hogy anya már nagyon hiányzik nekem, még úgy is, hogy szinte minden második avagy harmadik nap telefonon beszélünk egymással.

   Most először érzem magamat itt, igazán jól, és felszabadultnak hosszú idő során. És ezt azt hiszem, a fiúk, Tom, Maya és Rony érdeme. Amiért egyetlen egy perc nyugtom sem lehetett igazán. Mindig sikerült valami jó, avagy kézhez fogható programot kitalálni. Ami bár kezdetnek siralmasnak tűnt, a végére még is egy felejthetetlen élmény lett számunkra. Amelyet szerintem egyikünk sem bán.

   Amint elvégeztem a reggeli teendőimet, és a pizsamámat lecseréltem egy pipacsvirág mintás térdig érő – nyakba akasztós ruhára, és a hajamat pedig csattal felfogattam, már száguldoztam is lefele a lépcsőről.

   Az arcomon vidám mosoly virult. S lemerném fogadni, hogy a szemeim pedig a boldogságtól csillognak...

   Leérve a lépcsőről, vagy inkább lezúgva, az eséstől két erős kar mentett meg, aki oldalról megtartva fogott meg.

   Nem kellett, hogy felemeljem a fejemet ahhoz, hogy tudjam ki is a megmentőm. Mert elég volt csupán csak a levegőbe szippantanom, és tudtam, hogy ki az illető. Jellegzetes parfüm illatát, most is mint eddig minden egyes alkalommal, mélyen magamba szippantottam. Majd végül felemelve a fejemet, a tekintetem kissé aggódó arcára emeltem.

-          Minden rendben, “szélvész kisasszony”? – kérdezi becézve, mint mindig olyankor, amikor belé botlok.
-          Igen, köszönöm. – válaszoltam mosolyogva, és hálám jeléül egy apró puszit nyomtam az arcára.
-          Örülök neki. – viszonozza a mosolyomat, amelytől az én szívem most is nagyot dobbant. – Gyönyörű vagy. – bókja közben, egy rövid kósza tincset a fülem mögé tűr.
-          Köszönöm. – felelem, és érzem amint amint felfórosodik az arcom, ujjai érintése mentén.
   Nem sokkal később pedig megengedek magamnak néhány pármásodpercet, amely elegendő idő ahhoz nekem, hogy végig mérjem őt... Egy kék koptatott farmer halász nadrágot és egy hozzá passzoló, kék csíkos - fekete rövid ujjú pólót viselt, egy fehér converse cipővel. A haja pedig elölről fel lett zselézve.

   Újra felnézek az arcára, és észreveszem amint csibészesen elmosolyodik. Ajkaimat az arca egyik oldalához illettem, és egy apró puszit nyomok rá.

-          Ezt most miért kaptam? – kérdezi.
-          Csak úgy. – rántom meg a vállam mosolyogva, majd a kezeinket összekulcsolva csatlakozunk a konyhába, a többiekhez.
   Ahogyan eddig mint minden reggel, úgy most is mosolyogva köszöntöttem a többieket, majd Liam mellett helyet foglalva álltam neki elfogyasztani, Rosa finom ízletes szalonnás omlettjét. Közben pedig mosolyogva, néztem végig az asztalnál ülő társaságot, akik közül csak egy valakit hiányoltam. Még pedig az apámat.

   Kissé elszontyolodtam, amiért egy újabb reggelit töltünk el nélküle, közel egy hete. Hogy miért, és mi okból nincs már itthon reggel, azt nem tudom. És amikor rákérdeztem valamelyik este, eme okára, akkor azt állította, hogy egy új projekten dolgozik, aminek köze van az X-Faktor stúdiójához. De valami azt sugallta nekem, hogy hazudik. Valami más lehet ennek hátterében.

   De vajon mi?

-          Nincs kedvetek valami filmet megnézni? – kérdezte Louis, amikor befejeztük a reggelit.
-          Én benne vagyok. – feleltem váll rándítva.
-          Akkor én is. – felelte Liam, aki után a többiek is beleegyeztek a film nézésébe.
   A “játszó” szobába érve, mindenki helyet foglalt valahol. Volt aki a két személyes kanapén, de volt olyan is aki a négyszemélyes kanapén foglalt helyet. És akadt aki a focilabda mintájú babzsákfotelen hasalt.

   Mi Liam-mel a két személyes kanapét foglaltuk el, ám ő a fejét az ölembe fektette, és miközben a Piszkos osztag c. filmet tette be Louis a lejátszóba, addig Niall és Harry egy nyolc személynek elegendő pattogatott kukoricát, chipse-t, ropit és üdítőt hozott be.

   Nagyjából figyeltem a filmre, de leginkább Liam foglalta le a figyelmemet. Aki összekulcsolva az ujjainkat, nézte tovább a filmet.

   Vajon mi van bennem, amelyet más lányban nem talál(t), vagy lát? Mi az ami miatt, tőlem kérte azt, hogy próbáljuk meg együtt?  - napok óta, hogy ezek a kérdések kavarognak a fejemben lefekvés közepette.

   Mi lesz akkor, ha...?!

   A fenébe is! Nem akarok megint ezen agyalni, még akkor sem, ha tudom, hogy előbb vagy utóbb...

   Nem! Nem, és nem! Nem szabad erre gondolnom. Legalább is, nem most! Nem akkor, amikor végre találkoztam egy olyan fiúval, aki önmagamért akart megismerni. Aki... akibe beleszerettem.

   A szívemben érzem, hogy ő az, aki az életem maradék hátralévő idejében boldoggá tud tenni. És aki eltudja feledtetni velem, a közelgő idő fájdalmait.

   De ezáltal rengetek szenvedést, és fájdalmat okozhatok neki. Amelyet se hogysem tudnék elviselni. Nem hagyhatom, hogy velem együtt szenvedjen. Ő nálam, sokkal jobbat érdemel.

-          Mi a baj? – gondolataimból, számomra a világ legszebb hangja térít vissza a jelenben.
   A kíváncsian fürkésző, gyönyörű barna szemeibe nézek, majd tetettet mosollyal válaszolok.

-          Semmi lényeges. Csak elbambultam.
-          Biztos?
-          Igen. – bólintok, és hogy még véletlenül se faggasson tovább a tv képernyőjére tekintek.
   A délelőtti és a délutáni órákban, a fiúknak hála sikerült elterelnem a figyelmemet a gondolataimról. Amiért magamban legbelül, vagy ezer hálát elrebegtem nekik.

   Vacsora előtt, úgy döntöttem, hogy veszek egy gyors zuhanyt. Ám amikor a szobámba értem,  meghökkenve néztem apámra, aki az ágyamon ülve, tenyerébe temette az arcát.

   Még is mit csinál ő itt? És mi történt vele, hogy most így látom? – kérdeztem magamtól, miközben beljebb léptem a szobába.

   Érkezésemre felém kapta a fejét, de amikor a barna szemeibe, amelyek szikrákat szórtak a haragtól, megijedtem. Mielőtt szólásra nyithattam volna a számat, egy narancssárga kis üvegdobozt tartott felém.

-          Még is mit jelentsen ez, El? Mi ez? – kérdezi haragosan.
-          Vitaminok. – válaszoltam,enyhe higgadtsággal a hangomban, amikor felismerni véltem nála, a gyógyszeres dobozomat.
-          És még is miféle vitaminok? – állt fel az ágyról, majd egy lépést tett felém.
-          Vitaminok. – ismétlem el újra a választ, amivel sikerült még jobban felhúznom őt. Bár nem volt szándékos.
-          Utoljára kérdezem! Mik ezek a tabletták  és miért szeded? Netán kábítószer? Vagy mi? Válaszolj! – förmed rám.
-          Nem kábítószer! Még is honnan feltételezed azt, hogy kábítószerhez nyúlnék? – kérdeztem vissza, felháborodottan.  – Meg áll az eszem! A saját apám azzal gyanúsít, hogy drogozom vagy mi. Tulajdonképpen még is mi a fenét keresel te itt? És miért kutaztál a cuccaim között? – próbáltam témát váltani, az helyett, hogy az igazságot elmondtam volna neki.
   Nem tudom, hogy miért. De egyszerűen képtelen vagyok neki elmondani az igazat, arról a titkomról amelyet lassan másfél éve őrzök. Egyszerűen túl gyenge vagyok ahhoz, hogy elmondjam neki. Pedig előbb – utóbb, úgy is megfogja tudni. Éppen ezért kellene neki most elmondanom, de nem megy.

-          Ne válts témád, ha kérhetem! És nem tűrőm meg ezt a hangnemet, kisasszony! – förmed rám, most már dühösebben a kelleténél. – Az én házamban, aztán nem!
-          Hát persze! – bólogattam. – Csak, hogy tudd egyáltalán nem önszántamból jöttem ide. Bárhol, sokkal szívesebben lennék, mint itt, nálad – veled.  – csattantam fel, és bár a könnyeim a szemeimet szúrták, mégis visszatartottam őket.
-          Fejezd be! Az apád vagyok, és nem fogadom el ezt a fajta viselkedést!
-          Óh, most hirtelen az apám vagy? Érdekes. Mert eddig nem tűntél annak. – simítottam meg a nem létező szakállamat, gondolkozást tettezve. – És, hogy nem tűrőd meg a viselkedésemet? Nem tudlak sajnálni érte. Én is sok mindent eltűrtem neked az elmúlt évek során.
   Az utolsó mondatott, hangosan vágtam oda neki, majd kikerülve őt magam után erősen csaptam be az ajtót, és miközben igyekeztem leküzdeni magamban a feltörekvő dühömet, és könnyeimet, majd sietős léptekkel száguldottam le a lépcsőről.

   Hallottam amint apám idegesen a nevemet kiálltja. De még sem álltam meg.

   Leérve a lépcső utolsó fokáról is, a tekintetem öt döbbent és két ijedt szempárral találkozott. Az utóbbi két ijedt szempár tulajdonosa, nem másé volt, mint Rosa-é és Liam-é.

-          Ellie… - szólalt meg először Rosa. Azonban nem tudta tovább folytatni, ugyanis Simon vágtatott le idegesen.
-          Még is, hogy képzelted ezt? Csapkodsz? Felemeled az egyik velem szemben a hangod? Hát ezt a neveltetést kaptad te anyádtól? – vont kérdőre.
   Még az első három feltett kérdése nem is érintett meg, de azonban az utolsó nagyon is.
Még is, hogy jön ő ahhoz, hogy ilyen szinten az anyámat sértegesse?

   Kezdet betelni a pohár nálam, és éreztem, hogy ennek most érkezett el az ideje, hogy kitörjön belőlem. Még akkor is, ha tudtam, hogy későn nagyon –de nagyon megfogom bánni.

-          Nem érdekel, hogy mi tetszik neked vagy mi nem! Nem érdekel, hogyha engem oktatsz ki! De anyát, hagyd ki ebből! Aki egyedül is eme fajtaviselkedésemről tehet, az te vagy! És nem pedig anya. – mondtam, közben éreztem, hogy a szemeim mérges szikrákat szórnak felé. - Egyébként sem lehetne neked okod arra, hogy engem ki oktass, és számon kérj bármi miatt is. Mert semmit sem tudsz rólam. Az égadta világon semmit. Soha nem tudtál, és nem is fogsz!
-          El.... – vágott a szavamba, lejjebb higgadva. De én nem hagytam, hogy tovább folytassa.
-          De tudod mit? – teszem fel a kérdést, miközben keserűen felnevetek. – Elmondom neked, hogy miért szedem azokat a tablettákat. – nézek a szemeibe. – Közel egy évig, hogy folytonos reumás lázban szenvedtem, ami gyakran megtámadta a szívemet, és ezáltal gyulladásos szívbetegséget okozott. S ezáltal Szívburokgyulladásom van. Amelyeknek a fájdalmán, csak is a vitaminok és az a fajta gyógyszer enyhít, amelyet a fiókomban találtál. De sajnos az állapotomon ezek mégsem tudnak segíteni. – vonok vállat.
   A sokkot, és fájdalmat látom a szemeiben. Rosa szemei könnyel teliek, ahogyan Rony – é és, Mays - é is.  Niall, Zayn és Harry zavarodottan és sokkolva néznek rám. Louis, a falnak döntve a hátát, igyekszik palástolni az előbb történteket. Majd végül Liam-re esik a pillantásom, akinek a tekintete mélységes fájdalommal, és és zavarodottsággal volt teli.

   Fájt így látnom őt, és bármit megtennék, hogy ne érezzen így.

-          Mi? Nem! Mond, hogy ez nem igaz! – kérte kétségbeesetten, Rony miközben közelebb lépett hozzám és a karjaiba zárt.  
-          Sajnálom.
-          Miért nem mondtad el? Azt hittem, hogy... – engedett el, és majd hogy csak nem, hisztérikusan nevetett fel.
-          Sajnálom. – ismétlem el a választ, miközben hátat fordulva az ajtóhoz lépek.
   Amikor kinyitottam az ajtó, váratlanul anyába botlottam.  Nem foglalkozva az értetlen és kérdő tekintetével, a karjai közé vetettem magamat. Az arcomat a mellkasába temettem, majd végül szabad utat engedtem a könnyeimnek...

Sziasztok. 
Ismételten csak az elnézéseteket kérem a fejezet késése miatt, de a gépem még mindig a haldoklás szélén van. S így is csoda, hogy mostan engedte feltölteni. :S
Remélem valamelyest ez a rész is tetszett nektek. Amelynek a végére nem kis fordulatot okoztam, amelyet a történet elején, kissé későbbre szántam, de most ez így jött ki. :S
A folytatást, amint tudom hozom is. :)
Kellemes és szép estét mindenkinek!
Love_Day


Ezért a díjért hatalmas köszönet Macy-nek! (köszönöm drága ♥)

Válaszok Macy kérdéseire:

1.      Sorolj fel 5 olyan dalt, amit mindennap meg szoktál hallgatni!

-          Nos, nálam ez leginkább hetente változik. Most pl.: Miley Cyrus and Emily Osment – Wherever I go; Why – (nem tudom, az énekes nevét, de ha a dal címére kattintasz, megtudod hallgatni);The Calling– Last Goodbye; Linkin Park – Castle Of Gass; és végül de nem legutolsó sorban: One Direction mostan debütáló fantasztikus dala – Little Things;

2.      Várod már a Take Me Home című albumot?

-          Naná, hogy igen! :)

3.      Mit szeretnél karácsonyra kapni?

-          Nekem már az nagy ajándék, ha együtt van a család, békés hangulatban. :)

4.      Harry Potter vs. Adam Sandler – filmek?

-          Egyik sem.

5.      Jonas Brothers vs. One Direction?

-          Mindkettő. De első az 1D!

6.      Mi az, amit a legjobban szeretsz egy történetben – könyv, blog...?

-          Huhh... na most megfogtál. Igazság szerint, azt szeretem, ha nem minden tejfölként kezdődik és folytatódik. De a vége persze lehet az. xD De, legyen meg a kellő varázslata már az elején, avagy valami támpont, amely nem hagyja magát elvettetni  hanem még inkább akarja magát olvastatni. És természetesen az, hogy az elejétől a végéig magával ragad, hogy aztán azon rágódhassam, hogy miért is kellett ilyen hamar kiolvasnom. :)

7.      Kedvenc könyv vagy blog?

-          Most éppenséggel a Fifty Shades trilogy kötet a kedvencem, a Becca Fitzpatrick_Csitt-Csitt c. könyve előtt. Őszintén, szólva ez is változó nálam, de egy jó ideje, igazán csak három kedvenc blogom-om van, az egyik a tiéd a Rach/Liam párosítású, és kezd a Louis-os is a szívemhez közeledni. :) Nina Law, mind két blogja az egyik az Eric Saade –s, a másik pedig a nem rég nyitott One Direction-os blogja. A harmadik kedvencem pedig Lovelife – Szerelmem tárgya c. blogja. :)

8.      Milyen 1D –s relikviáid (féltve őrzött dolog...) vannak?

-          Ez titok. Különben nem nevezném féltve őrzött-nek. ;)

9.      Melyik az a gyümölcs vagy zöldég, amit a pokol legmélyebb bugyraiba küldesz?

-          Az ananászt,a gyümölcsök közül. Zöldségek közül pedig van egy jó pár... :/

10.  Szereted Cher Lloyd-t?

-     Nem mondom, hogy nem. De azt sem, hogy igen. :/

11. Mi/Ki ösztönzött az írásra?

-  Néhány olyan blogíró akiknek a történetei legelőször megfogtak, akikkel a saját blogjain keresztül sikerült megismerkednem, és jó viszonyt ápolnom. És természetesen a bátyám ösztönzött az írásra. :)


14 megjegyzés:

  1. Szia Love_Day!

    Igazából nem is tudom, hogy hogyan szólítsalak, de majd belejövök, nagyon igyekszem! :))
    Bocsánat, hogy ennyit késtem, mind az olvasással, mind a kommentálással, de minden erőmmel azon vagyok, hogy ez megváltozzon! :)
    Az eleje a fejezetnek minden szempontból nagyon Édes volt, és imádtam. Ahogy Liam feje az ölében nyugodhatott, és ahogyan az összekulcsolt kezeiket nézegethette, nos... nincsenek is rá szavak. Szerettem! :))
    Igazából azon kérdéseket, amiket a lány feltett magának, nekem is meg-megfordulnak a fejemben, sőt, ha Liam, vagy esetleg egy másik One D-s fiú akarna velem járni, biztos, hogy teljesen hülyének néznem, amiért pont én... Szóval megértem El-t. :)
    Az apjával a helyzet kemény. Én hiszem, hogy el lehet intézni ezt az ügyet, és hogy egyszer majd megértik egymást, és rendben lesz, de azt hiszem ez hamarabb eljön, mint gondolnánk, főleg most, hogy megtudta ezeket a dolgokat a Drága Apuka.
    Kíváncsian várom a folytatást, hogy ki hogyan fog viszonyulni most a helyzethez, de őszintén remélem, hogy nem az a rész jön, amikor mindenki babusgatja, meg sajnálja majd a lányt, amiért ilyen történik vele, hanem ugyanúgy viselkednek majd vele, mint eddig, szeretik, ahogy kell. :)

    Amint csak tudod, hozd a frisset! :))
    Csókollak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, kedves Nina Law! ♥

      El sem tudom mondani, hogy mennyire megleptél, és mennyire megörvendeztettél azzal, hogy itt vagy és, véleményt írtál nekem.♥
      Egyáltalán nem haragszom, úgy hogy nyugi drága! :)
      Azt hiszem, ezzel nem vagy egyedül. Mármint, hogy hülyének néznéd valamelyik fiút, amiért éppen téged, választott. Én azt hiszem, álomnak hinném, amelyből nem szeretnék felébredni sem. xD
      Elárulom, hogy ez titok fényderülése során, a lehető legtöbb dolog és viszony rendeződni is fog. Legalább is egyenlőre még ez a tervem. ;)
      Megnyugtatlak, hogy nem... nem az a rész jön, hogy mindenki elkezdi majd sajnálni a lányt, és hogy esetleg másként fognak majd vele viselkedni.
      De hogy miként is lesz majd, a folytatásokban kiderül. :)

      Igyekszem a folytatással amint tudok. :)

      És még egyszer nagyon szépen köszönöm, hogy benéztél és írtál nekem. ♥♥♥

      Én is csókollak!

      Love_Day
      de neked Dóry :)

      Törlés
  2. Szia, drága Dórym♥!
    Először is, nagyon szívesen a díjat :) Megérdemled :DD
    A fejezet végén könnyes lett a szemem...én nem bírom, ha a fiúk szenvednek...és főleg, ha a hozzátartozóik szenvednek :(( Szegény Dani...:(( Nem lettem volna a helyébe, de azért elmondhatta volna az igazat, legalább Simon-nak :)

    Kíváncsian várom a folytatást és gyógyuljon meg a géped!♥

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves, Drága Macym! ♥

      Annyira örültem, hogy ismét olvashatom a véleményedet, amelyet hálásan is köszönök! ♥♥♥ Ahogyan a díjat is, hogy gondoltál rám. :)
      Igazat megvallva az én szemem is az volt, amikor megírtam.
      El, azért nem mondta el Simon-nak először az igazat, mert ugyebár még saját maga sem tudja megemészteni ezt az egész betegség sztorit. Amelyről azért nem beszélt másnak, mert nem akarta, hogy sajnálják ... meg igazság szerint, eddig a viszonya nem épp pompás az apjával. :S

      köszönöm a gépem nevében is. ♥

      Igyekszem a folytatással, amint csak tudok. ;)

      És remélem, hogy a következő fejezetnél is olvashatom majd, a véleményedet. :)

      Sok puszi!
      Love_Day

      Törlés
  3. Szia!

    Nagyon jó lett a feji. Megérte rá várni. Liamék annyira aranyosak. Ellie apja nem semmi, hogy azzal vádolta meg drogozik. A végére nem számítottam, hogy Ellie beteg. Kíváncsi vagyok mit/hogyan reagálnak a helyzetre.
    Várom a folytatást.
    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nóci!

      Hálásan köszönöm neked, hogy ismét írtál. És hogy, nem hagytál cserben a véleményeiddel. Ez nagyon sokat jelent nekem! ♥

      Örülök, hogy tetszett a fejezet. És, hogy te is azt gondolod, hogy megérte rá várni. :)
      Igazából ez az egész, már régóta megvolt bennem, pontosabban már a történet kezdeténél, amelyet le is írtam már akkor. Vagyis csak ezt a veszekedős és vallomásos jelenetet. Úgy hogy ebben biztos voltam, hogy így lesz. Csak abban nem, hogy ebben a fejezetbe rakom bele. De amit utána gondoltam ki, hogy miként lehetne folytatni legalábbis egy pár fejezetig, már nem aggódom azon, hogy elhamarkodtam ezt a lépést a töriben. :S

      A folytatásban minden kiderül, amellyel igyekszem is.

      Sok puszi!
      Love_Day

      Törlés
  4. Szia Drága!

    Nagyon jó lett a rész, úristen. Annyira szomorú voltam, amikor Ellie elmondta, mi baja...
    Annyira remélem, hogy azért valamelyest rendbe jönnek közte és az apja között a dolgok, és a betegsége is... jesszus.
    Liam nagyon aranyos. ♥
    És nagyon-nagyon, eszméletlenül örülök neki, hogy ennyire tetszik a blogom! ♥ Köszönöm. :) Sokat jelent. ♥
    Várom a következőt!!!
    Puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága! ♥

      Úristen, nagyon örülök, hogy tetszett, és hogy írtál nekem! Köszönöm drága! ♥
      Bevallom, én még meg is könnyeztem azt a pillanatot, amikor Ellie elmondta a titkát. Pedig én írtam, de úgy látszik saját magamat is sikerült megkönnyeztetnem. :)
      Hát bízzunk abban, hogy javulni fog majd El és az apja között a viszony. ;)
      Örülök, hogy örülsz amiért tetszik a blogod. És ami igaz az igaz. Egyszerűen imádom. ♥♥♥
      A folytatás pedig hamarosan érkezik. Amihez remélem, ismét olvashatok majd egy két soros véleményt tőled. :)

      Sok puszi!
      Love_Day

      Törlés
  5. Hello!
    Nagyon jó lett ismét a rész. Érdemes volt rá várni. Remélem nemsokára jön a következő. :) Kíváncsi vagyok mit fogsz kihozni a kövi részből. Nagyon felcsigáztad az idegeimet ezzel a befejezéssel... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm neked is, hogy írtál. És örülök, hogy úgy gondolod, érdemes volt rá várni. Igaz megkésve érkezett, de örülök hogy megvártad a fejezetet, és véleményt is hagytál. :) Köszönöm.♥
      Igyekszem a folytatással, amint tudok. :)

      Sok puszi!

      Love_Day

      Törlés
  6. Szia :D
    Megviselte az idegeimet ez a befejezés, de ott lappangott az eddigi összes fejezetben egy-egy mondat, vagy gondolat erejéig, hogy Elinek valami komoly baja van, de erről még azt sem tudtam, hogy létezik. Érdekes lesz Liam és Simon reakciója, Eli további hozzáállása mindenkihez, az anya felbukkanása... rengeteg kérdés, amire csak Te tudsz nekünk választ adni!
    A kezdetek óta, az első egymásba futás óta, a bizonyos első csókot várom, de ennek nem most van itt az ideje, annál inkább annak, hogy elrebegjem neked dicséretem. Egybe olvasva az összes fejezetet azt kell mondanom, hogy nagyon jól indult, de még így is látszódott a fejlődésed, főleg fogalmazásilag, nagyon tetszik, hogy egyre választékosabban írsz. Mindig tudod hol kell abbahagyni, nem húzod, nem vonod. Nagyon szeretem a fejezeteidet, izgalmasak és még izgalmasabbak :)
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy Eli és Liam kapcsolata, ami a kialakulás elején jár át tudja e ezt vészelni, de még inkább érdekel, hogyan alakul Simon viszonya a lányával, és mi lesz Elivel ezután, megküzd e a betegségével...
    Nagyon várom a folytatást, kérlek ne várass sokáig.
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jenni!

      Köszöntelek a blogomon, és remélem, hogy továbbra is olvasol majd. :S
      Köszönöm, a véleményedet, és a kedves szavaidat.♥ Igazán örülök, hogy tetszik a történetem.
      Igaz, igyekeztem legalább minden második avagy harmadik fejezetnél, egy röpke megjegyzést fűzni El, állapotára, úgy hogy még véletlenül se szóljam el magam, idő előtt. I
      Igyekszem, majd a további fejezetekben választ adni a kérdéseitekre, azzal kapcsolatosan, hogy mik lesznek a többiek reakciója, és hogy hogyan is fognak ehhez az egészhez ezentúl hozzászokni. :)

      Hamarosan hozom is a folytatást, amint befejeztem! ;)

      Kedves szavaidat, pedig nagyon szépen köszönöm még egyszer. ♥
      Remélem, hogy továbbra is megtisztelsz majd a véleményeddel, akár egy avagy két soros mondattal.. :)

      Sok puszi!

      Love_Day

      Törlés
  7. Kedves Love_Day!!

    Láttam, hogy feliratkoztál nálam rendszeres olvasónak, és ezt szeretném megköszönni! Nagyon sokat jelent! :)♥
    És ezek után, az a minimum, hogy benézed hozzád.
    Nagyon jól írsz, tehetséges vagy. Izgalmas a történeted, nagyon tetszik!!
    Ez a betegség elég durva. Jól meg tudod írni a drámai részeket, a veszekedést, meg minden.
    És nagyon szurkolok Liam-nek és Danielle-nek, hogy összejöjjenek!!:)♥
    Kíváncsi vagyok a folytatásra!! ;)
    Csak így tovább!
    Puszi: •Little Zsoo•
    U.i.: Kiraktam a blogod a bloglistámba! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Little Zsoo!

      Nagyon szépen köszönöm, hogy benéztél hozzám, és véleményt is alkottál. :) Köszönöm a szavaidat, igazán jól esnek. És örömmel olvasom, hogy így gondolod az írásomról és a történetemről is egyaránt. ♥
      Igaz azért van még mit csiszolni az írásomon, de igyekszem. És valamiért, a drámaibb pillantok és a veszekedések azokat könnyebben kitudom fejezni, és adni magamból. :S
      Előbb vagy utóbb, úgyis kiderül, hogy végleg együtt lesz -e Liam és Danielle, vagy sem. ;)

      Nálam is már kint vagy. És köszönöm.

      Hamarosan érkezik majd a folytatás, és remélem, hogy majd ahhoz is írsz egy - két sort. :)

      Sok puszi!

      Love_Day

      Törlés