2012. október 4., csütörtök

Hétvégén jön a friss fejezet!

Sziasztok.

Mint ahogyan a címből is láthatjátok! Hétvégén jön a friss fejezet! Ez már tuti biztos!

És elnézést szeretnék kérni tőletek, amiért az ígért időpontban nem érkezett meg friss, ahogyan azt a chat-ben is feltüntettem!
De, beteg is vagyok... igazából, szörnyen megfáztam. Rettenetes fejfájásaim voltak... vagy négy napig lázasan feküdtem. A folytonos orr fújások, tüsszentések és a köhögéseim, az őrületbe kergettek, a folytonos könnybe lábadó szemeimmel együtt! :/
Így ez okból egyáltalán nem tudtam tovább folytatni a friss fejezet írását, amelyet elkezdtem. S, ez mellett a gép közelébe sem jöhettem, de nem is tudtam volna. :/
Azonban, az erős és a sűrű köhögéseim kivételével, ma az elmúlt két - három napban, javult az állapotom. Bár, a köhögéseim miatt... még mindig szenvedek. :S
A második oka, a friss késének, az a Fifty Shades of Darker - A sötét ötven árnyalata c. könyv volt. Amelyet, egy nagyon régi barátnőm, fordításában olvastam el itt a gépen. :S
És oly annyira belemerültem, hogy semmi másra nem figyeltem, és nem is foglalkoztam. Annyira elragadott könyv. Bevallom, sokkal jobban mint az első... annyival többet tudhattunk meg, Mr. ellenállható Grey-ről... hogy ahw... *.* Alig fél órája értem a végére... s még mindig a hatása alatt, vagyok... pláne meg, hogy hol sírtam, hol nevettem, és hol együtt úsztam a főhőseinkkel. :)
Szóval, ez két ok miatt kérek tőletek bocsánat. Amiért, megváratlak titeket az újabb résszel. :/

Mivel ma már nem lesz rá időm... így holnap fogok majd hozzá látni, a fejezet folytatásának a megírásához. Amelybe igyekszem belesűríteni, három randi szerűségi alapot, a listáról. Vagyis, szeretnék egy hosszú fejezettel, kiengesztelni titeket. :)

Remélem, akik még itt maradtak, és várják a frisst, azok megértenek, és kivárják még ezt az egy - két, avagy három napot. ...

Love
~Dóry~

UI:  A blog kapott egy újabb díjat, Macy - től és, Lovelife - tól! (bár, nem érdemlem meg) - még is, rettentően boldoggá tett vele. Köszönöm, csajszim! És neked is Lovelife! 




Természetesen vannak szabályok is... de én most jelen pillanatban, csak az egyiket teljesíteném közölük. :S


Macy kérdései +  Az én válaszaim:

1. Milyen stílusú zenék adnak ihletet a történetedhez?

- Nos, van amikor lassú - szerelmes, avagy szomorú... - ám van amikor, pörgősebb... és, természetesen a Rock zene se maradhat el. Szóval, vegyes stílusú zenéket hallgatva, önt és kap el az ihlet, általában.

2. Hogyan születik meg egy rész?

- Húzós egy kérdés... ugyan is van, hogy olykor ha pl... egy filmet látok, avagy épp sorozatot... bár az utóbbit .. manapság már nem igazán szoktam nézni.. :S... szóval, ha egy olyan filmet látok, amely fel is kelti a figyelmemet... és ha olyan pillanatok - részek történnek, amelyek meg fognak.. akkor, elönt egy olyan érzés, hogy én ezt szeretném leírni... szeretném, ha valami ahhoz hasonló történés, tükröződne vissza a történetemben, történeteimben. ... de, van amikor csak simán, csak úgy hirtelen - váratlanul száll meg az ihlet, és akkor ezerrel kattog és forog a kerék a fejemben, hogy mi s hogyan történhetne... 

3. Jellemeznéd 3 szóval a történeted főszereplőjét - ha több van, válassz ki egyet!?


- Önzőség... ( de, ez a későbbiekben, megnyilvánul majd...) - Bátorság, amely miatt a múlt sebeit, igyekszik eltüntetni... és egy új kapcsolatot szeretne teremteni az apjával... vagy legalábbis is egy új esélyt ad neki. És, szerintem ahhoz, amit a múltban elkövetett az apja vele kapcsolatosan, hatalmas bátorság kell, hogy megadja azt az esélyt. - Merészség... ( ez pedig a folytatásokban fog megnyilvánulni...)

4. Mit jelent számodra az írás?

- Kikapcsolódást.

5. Mik a terveid az írás mellett a továbbiakban?

- Még nem tudom igazán...

6. Szeretnél - e kitörni a blogerek világából? /gondolok itt könyvírásra, újságírásra vagy hasonlókra/

- Bevallom, már megfordult a fejemben a gondolat, hogy mi lenne, ha megpróbálkoznék a könyvírással... de, ezt aztán azon nyomban el is vetettem... (lásd az írásaimat)....... de, azonban néha - néha felötlik bennem a gondolat, amikor egy újabb történet fogalmazódik meg bennem... hogy mi lenne, ha megpróbálnám... s igazán összeszedném magam. ( s nem kizárt, hogy ez előbb - avagy utóbb befog következni. ) s... azt hiszem, lehetséges, hogy eljön majd az az idő, hogy belefogok egy olyan történetbe, amelyet eddig még soha senki nem írt meg, és nem olvasott... :) - s összegezve az előbb leírtakat, IGEN, szeretnék kitörni majd egyszer a blogerek világából! :)

7. Milyen stílusban törnél ki? /dráma,vígjáték.../

- Valószínű, hogy mind a kettő benne lenne, a kitörésemben .. akár némi kalanddal, akcióval, fantasyvel vagy akár, romantikával megfűszerezve. ;)

8. Mit jelent számodra az olvasók véleménye?

- Nyilvánvalóan sokat. Mert, ha nem tudnám, hogy mik az olvasóim véleménye... akkor nem tudnék javítani az esetleges hibáimon... és, akkor kétséges, hogy nem is írnék... vagy legalábbis nem tenném ki köznyíliványosságra, hogy bárki is olvashassa. Az olvasóim véleménye, biztat és ad reményt, a folytatásra... az írásra. Szóval, azt hiszem minden olyasmit, amit minden író szeret... és szeretne kapni. :)

9. Mi fogott meg az One Direction - ben?

- A leginkább a lazaságuk... a humoruk... és az, hogy még máig is, számíthatnak egymásra.. és hogy, nem bontották fel a csapatot. És bízom abban, hogy ez soha nem fog megtörténni... mármint, a csapat feloszlása. :)

10. Mi a kedvenc sportod, amit előszerettél űzöl? /ha van/

- Nos... már egy jó ideje nincs... de leginkább, a sétát kedvelem... de mint ezt tudjuk, nem sport.... de régen, a focizást  a kézilabdázást és a röplabdázást szerettem űzni. :)

11. Szoktál magazinokat olvasni? Esetleg van kedvenced? /Bravo, IM, BravoGirl.../

- Természetesen igen. És másodszorra is igen. Mind a hármat... és az epizódot... na meg a blikk nők -et is szeretem. :)

Lovelife kérdései + Az én válaszaim:

1., Miért írsz blogot?

- Mert, szerettem volna megosztani másokkal is az írásaimat. És, a mai napig sem bántam meg, hogy belevágtam a blogolásba. :)

2., Milyen blog-ötleteid vannak?

- Van egy jó pár. Amelyek még titok... azaz amelyekről még nem szeretnék beszélni, mind addig amíg az meg lévőekkel nem végeztem. :)

3., Melyik a kedvenc blogod, amit olvasol, és miért?

- Hüm... igazság szerint, nehéz erre válaszolnom. Ugyan is, van egy jó pár blog amelyeket a kedvencemnek tartok, amelyeket szívesebben elolvasok... bár, már mostan kevesebb olyan blog van, amely felkelti a figyelmemet, és amelyet mindig kíváncsian várok, folytatásilag... mint pl. Macy blogja - Oh, how I wish...that was me; mint a te blogod; és még egy - két blog van ami még a kedvenceimnek tudhatok. :)

4., Volt már olyan, hogy valaki nagyon durva kritikával illette a blogodat? Jogosan?

- Igen volt... ami akkoriban eléggé kellemetlen is volt. De utána hála más véleményeknek, kilábaltam belőle. És elfogadtam, hogy akárhogyan is szeretném, nem tudok, és nem is lehet megfelelni mindenkinek. Az, hogy a durva kritika jogos -e... szerintem lehetne annak nevezni. Akármilyen negatív kritikáról is legyen szó... meg kell próbálni, minden sértő szó-mondat nélkül, leírni. Úgy - hogy azzal egyáltalán ne okozzunk semmi rosszat, az illető írónak. Ha nem, javíttassuk vele az esetleges hibákat. :)

5., Szereted az 1D-t? Miért? Ki a kedvenced közülük?

- Igen szeretem az 1D-t. Hogy miért? ... nos, pls. mert egyedi a zenéjük. lazák, és igyekszenek megmaradni annak amilyenek ők valójában is. Mind annyiukat nagyon kedvelem, de talán Liam és Louis az, aki közül nehéz lenne választanom. :D

6., Mi az, amit tipikus hibaként emelnél ki a bloggereknél?

- Tipikus hibaként?! Hm... most így nem igazán tudom. Egyes blogernél csak akkor tudom, megmondani a tipikus hibát, ha elolvasom az eddigi feltett részeit. S így láthatatlanban nem igazán tudnék most mondani...

7., Mi/Ki adja az ihletet?

- Néha az épp hallgatott zenék, néha az épp adott történések, amelyeket magam körül veszek észre. Néha a filmekben zajló jelenetek... néha pedig, csak úgy egyszerűen a semmiből jön az ihlet. :)

8., Tudod már a történeted befejezését?

- Öm... nagyjából, igen. ;)

9., Milyen körülmények között szoktál "alkotni"? :)

- Mikor - hogy....

10., Írsz párhuzamos blogokat? Ha igen miért?

- Igen. Nos, mert van egy rossz szokásom... legalábbis én annak gondolom, hogy rossz... mivel, amikor eszembe jut - egy - egy történet azt, akkor addig - addig feszegetem magamban, amíg úgy nem döntök, hogy  le kell vetnem... mert aztán később, elszáll az ihletem tőle... s nem fogom tudni megírni, ha későbbre hagyom. :)

11., Jellemezd a főszereplődet pár mondattal!

- Nos... ha nem nagy gond, ezt most kihagynám... ugyan is, nagyon nem szeretem jellemezni a karaktereimet. Hogy miért... nem is tudom... egyszerűen, ez nem az én reszortom.... :/


Ennyi lett hát volna, a feladat amelyet... most teljesíteni szerettem volna. :) Macy - nek, és Lovelife - nak szeretném megköszönni még egyszer a díjat, és a kérdéseiket is, amelyekre válaszokat is adtam. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése