2013. február 3., vasárnap

Magyarázat!!!

Hali.

Hol is kezdjem? Talán az elején.
Sajnálom, őszintén sajnálom, hogy újra és ismételten csak kések a frissel. Ég is a pofám miatt rendesen, de most valahogy képtelen vagyok rá. Nem tudok úgy a történetre koncentrálni, mint ahogyan az elvárható lenne. Annyira rágörcsöltem, hogy elvesztettem a fonalat. Egyik irány sem volt jó, ami megfelelő lett volna ... s amiből kitudtam - tudnék jönni. :(

Ezért arra a döntésre jutottam, hogy vázlatokba szedem a fejezeteket, s amint ez meg van, s amint simán folytatni is tudom a fejezetek írását, felfogom tenni őket.

Ez alatt a két év alatt, amióta írok, én mindig úgy írtam meg a történeteimet, hogy nem voltak vázlatok. Egyszeriben csak hagytam, hogy hadd jöjjenek maguktól a dolgok. Ez mind idáig működött és oké is volt. Azonban mostanra ez megváltozott.

Éppen ezért, szeretnék szólni, hogy: Hogy nem tudom mikor jön a folytatás. Talán egy hét múlva, talán kettő... Egy biztos, hogy meglesz írva ez a történet, nem fogom csak úgy itt az elején feladni. ;)

Amint lesz valami változás, s eltudom kezdeni a folytatást, amelyet sikerül majd folytatnom, szólni fogok nektek. Becsszó!

Gondoltam, hogy úgy fer veletek, ha tudjátok annak az okát, hogy miért nincs friss. :)

A megértéseteket előre is köszönöm.
Igyekszem minél hamarabb jelentkezni, remélhetőleg friss fejezettel!

Love_Day

1 megjegyzés:

  1. Rendes tőled h szóltál és remélem sikerülni fog , gy ahogy tervezted ... örülök, hogy nem adod fel :D és kaptál tőlem egy díjat :)

    VálaszTörlés