2013. március 11., hétfő

Nem tudom...


Sziasztok.

Ezer és ezer bocsánat, amiért még mindig nincs friss fejezet. De szintúgy ezer és ezer okom van arra, hogy miért nincs... időhiány, meló... és még oly sok dolog, amely lehet, hogy nektek csupa apróságnak hangzana, de nekem nem az. Nem rég kezdtem el melózni, amely az egész napomat lefoglalja. Kezdve reggel 7-től egészen délután 4-ig... amely után, bár hiába leülök a géphez, mégsem tudok írni.... nem megy.
Ilyenkor már sem kedvem, és hangulatom nincs ahhoz, hogy írni kezdjek.
Sajnálom, de még mennyire, hogy sajnálom. Szomorú és egyben bűntudatos is vagyok, amiért csak ígértem, és ígértem, de teljesíteni az ígéreteimet pedig, nem teljesítettem. :'(
Éppen ezért... írtam is bejegyzés cím-ként azt a szót, hogy "Nem tudom..."... - amivel arra szeretnék utalni, hogy nem tudom, hogy mikor jön a friss ... avagy mikorra várható. Még saccolni sem tudom meg saccolni.
Sajnálom, de egyenlőre még nem lesz friss. Hogy mennyi ideig kell rá várni, és hogy mekkora várható? Ez még számomra is, a jövő zenéje... így tehát, nem ígérek semmit. Amint tudok, és lesz rá időm, kedvem és hangulatom is hozzá, akkor belefogok a történetbe... de hogy ez mikor lesz? Szintén csak a jövő zenéje...

Az is meglehet, hogy mikorra oda jutok, hogy eltudom kezdeni, már nem lesz akit esetleg érdekelne is majd ez a történet... :(

Megértéseteket előre is köszönöm!

Love_Day

1 megjegyzés:

  1. Megértem, hogy miért nem tudsz írni és én türelmesen várok.. szóval lesz aki olvassa mikor elő kerülsz:)

    VálaszTörlés