2013. május 18., szombat

Break or the end



Drága olvasóim!

Mint ahogyan azt észrevehettétek, újabb két hét telt el az utóbbi bejegyzésem óta, amely még csak az első fejezet volt. :/ Sajnálom, amiért nem hoztam a második részt, ahogyan azt is sajnálom, hogy semmilyen jelét sem adtam annak, hogy mi történt/ miért nincs se friss, sem pedig vmilyen magyarázat.
Nos, most van némi magyarázatom a mi-re, és a miért-re.

Az első az, hogy: Nincs időm rá. Melózom reggeltől késő délutánig, amely után már egyáltalán semmi kedvem az íráshoz. :/ Igaz van olyan is amikor csak délelőttös, avagy délutános vagyok, de mégsem tudom a folytatást írni, ugyanis más egyéb dolgaim is van, amelyeket éppen csak akkor tudok elintézni, amikor itthon vagyok - munka előtt, és - munka után -. 
Sajnálom, de a meló annyira leszívja az agyamat, és kifáraszt, hogy alig  jut időm arra, hogy írni tudjak. :/

A második pedig az, hogy: Bár, ugyanannyira szeretem a srácokat énekelni hallani, és a zenéiket is, de már nincs meg az a hangulatom ahhoz, hogy velük kapcsolatosan írjak, mint ahogyan ezelőtt. Nem tudom... talán már az oly sok velük íródott történetek miatt, avagy ki tudja?! Magam sem igazán tudom, hogy miért. Egyszerűen, már ahogyan az imént is írtam, nincs hangulatom ahhoz, hogy 1D - s történetet írjak. Olyan ... - s bár tudom, hogy az a kifejezés amit most lefogok írni, esetleg bántónak fog tűnni és hatni, még sem annak szánom/tam - ... olyan unalmasnak tűnik számomra. Őszintén szólva, kissé beleuntam az 1D - s történetekbe.
És bár fáj a szívem ezért a történetért, egyszerűen, már nincs kedvem hozzá befejezni. 
Lehet, hogy egyszer... talán mégis befejezem ... de lehet, hogy mégsem. :/

Egy biztos, hogy amit tudok az az, hogy: Nem szeretnélek és nem is akarlak titeket azzal hitegetni, hogy na akkor ekkor meg akkor xy napon/időn belül fog jönni a folytatás, mert lehet, hogy mégsem fog jönni akkor, amikorra ígérném. 

Ezért azt mondom most, hogy egyenlőre nem lesz friss fejezet. Nem mondom azt, hogy talán soha nem is lesz  és, hogy végleg befejezem ezt a storyt, de azt sem, hogy igen.

Még bármi előfordulhat. Akár az is, hogy a folytatással jelentkezem, de az is lehet, hogy nem... de még az is előfordulhat, hogy esetleg egy új történettel fogok majd jelentkezni. Kitudja?!

Még egyszer nagyon de nagyon sajnálom, hogy nem folytatom most a történetet.
Csak remélni tudom, hogy megbocsátotok nekem. :$

A megértéseteket és az eddigi kedves szavaitokat, és türelmeteket, Hálásan köszönöm nektek, drága olvasóim! :)

Goodbye: Love_Day

2 megjegyzés:

  1. Kedves Love Day!
    Én teljes mértékben megértelek és elfgadom.. te tudod, hogy mire van időd, és rendes vagy, hogy megosztotttad velünk, hogy ne vrjunk, bár azért én még figyelni fogom az oldaladat. Abban teljesen igazad van, hogy sok mostanában az 1D-s oldal. Van egy két jó , de nagyon sok helyen szinte ugyanaz az alaptörténet meg minden(ez nem lett volna hétköznapi , csak általánosságban beszélek most, vannak kivételek, mert nem 1 1D-s oldal van még a könyvjelzőmben) Én is ugyanúgy hallgatom őket , de inkább másfajta történeteket olvasok már, de ettől még ugyanannyira a rajongójuk vagyok és ugyanúgy szeretem őket. Ám ha mégis valamilyen történetbe kezdenél, legyen az one diretionos vagy egy teljesen más story, rám bizti, hogy számíthatsz mint rendszeres olvasó :)

    VálaszTörlés
  2. Saluuuut bwt tulisan anda, impian merupakan sesuatu yang pasti dapatkan hari esok, bila kita selalu berdoa dan bekerja. Ora Et Labora

    Obat Untuk Promil

    Obat Menopause Dini

    Obat Pelancar Haid

    Cara Mengecilkan Perut Buncit

    VálaszTörlés